Stire 14.05.2020 ⋅ 0 comentarii
Reprezentanții Agenției Naționale de Administrare Fiscală susțin că persoanele fizice și juridice au la dispoziție Spaţiul Privat Virtual, dar şi noi adrese de e-mail pentru a comunica cu toate unitățile fiscale din județele Arad, Timiș, Hunedoara şi Caraș-Severin.
Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Timișoara, care coordonează și activitatea Administrației Județene a Finanțelor Publice Arad, recomandă, în continuare, comunicarea la distanță, cu precădere în această perioadă când riscul contaminării cu noul coronavirus este încă prezent şi îndeamnă persoanele fizice şi juridice să utilizeze mijloacele de comunicare la distanţă, în special serviciul on-line Spatiul Privat Virtual.
„Serviciul on-line «SPATIUL PRIVAT VIRTUAL» (SPV) este gratuit, disponibil 24/24 şi are avantajul că pune la dispoziția contribuabililor persoane fizice şi juridice acte administrative, precum şi alte documente, emise automat sau la cerere. La rândul lor contribuabilii pot transmite organului fiscal, prin intermediul SPV, declaraţii fiscale, precum şi diverse cereri sau sesizări. Înregistrarea persoanelor fizice şi juridice în «Spaţiul Privat Virtual» se efectuează direct pe https://pfinternet.anaf.ro, sau pe www.anaf.ro în secţiunea Spaţiul Privat Virtual, rubrica «Înregistrare Utilizatori Persoane Fizice şi Juridice» cu ajutorul unui user şi a unei parole. În situaţia în care contribuabilii deţin un certificat digital calificat înregistrat pe site-ul ANAF, autentificarea în Spaţiul Privat Virtual se face cu ajutorul acestuia.
Îndrumare şi asistenţă privind înrolarea/utilizarea Spaţiului Privat Virtual, pe lângă cea oferită pe site-ul www.anaf.ro, se mai poate obţine şi prin utilizarea serviciul de asistențã telefonicã - Call Center, la numărul de telefon 031.403.91.60”, susțin reprezentanții ANAF.
O alternativă la fel de facilă pentru obținerea de informații avizate, în scris, privind serviciul on-line SPV, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitările astfel primite sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar răspunsurile sunt transmise cu celeritate.
„Prin utilizarea Spaţiului Privat Virtual, dar şi prin utilizarea adreselor de e-mail create la nivelul tuturor structurilor subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, se evită deplasarea la unitatea fiscală, ca măsură optimă de asigurare a distanţării sociale şi de limitare a deplasărilor. Adresele de e-mail pot fi vizualizate pe site-ul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Timişoara, accesând link-ul: https://www.anaf.ro/anaf/internet/Timisoara/ - Secţiunile «Contact» şi «Structuri subordonate»”, mai spun finațiștii.
Sursa: ARQ