Stire 03.06.2020 ⋅ 0 comentarii
Ca alternativă la magazine, clienții se pot informa și pot efectua operațiuni prin intermediul Call Center-ului, disponibil la 0800 800 900 sau 0800 800 366, prin Live Chat și pe eon.ro;
Transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau alte servicii, inclusiv plata facturii se pot face și din contul personal E.ON Myline;
E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgență din România și instituirea stării de alertă, urmare a epidemiei generate de noul coronavirus, să redeschidă treptat magazinele E.ON însă, în cea mai mare parte, activitatea de relații clienți va continua să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.
“Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate și să respecte distanțarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunicare“, spune Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.
Magazinele E.ON au fost atent pregătite astfel încât să fie asigurată protecția clienților și a angajaților. Astfel, la intrare se află dezinfectanți iar agenții care deservesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.
Îi rugăm pe clienții noștri ca în cazul în care sunt nevoiți să ajungă la magazinele E.ON să poarte mască de protecție, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorități.
În magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru. Informații despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro.
Recomandăm clienților noștri să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:
Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.
Le mulțumim clienților pentru înțelegere și responsabiltatea de care dau dovadă în această perioadă specială.
Sursa: ARQ