Primăria anunță când începe distribuirea ajutoarelor alimentare

Stire 23.07.2020 0 comentarii


Primăria Municipiului Arad, prin Centrul Social Cantina Municipală, anunță că începând cu data de 27.07.2020 va începe distribuirea produselor alimentare la depozitul situat in Parcul industrial UTA, hala 61, (lângă magazinul CBA).

Pachetul alimentar conține:

Făină albă de grâu pungă de 1kg - 5 buc;

Mălai pungă de 1 kg - 4 buc;

Paste făinoase pungă 400gr - 2 buc;

Ulei sticlă plastic de 1L - 4 buc;

Zahăr pungă de 1kg - 2 buc;

Orez pungă de 1kg - 2buc;

Conservă carne vită cutie metalică 300gr - 5 buc;

Conservă carne porc cutie metalică 300gr - 3buc;

Conservă pateu de ficat de porc 200gr - 5 buc;

Compot de fructe borcan sticlă 720ml - 2 buc;

Gem de fructe 360gr - 1buc;

Gem de fructe dietetic 360gr - 1buc;

„Distribuția se face de luni până vineri între orele 9-17.

Relații suplimentare la telefon 0357/427507 și 0726/131555

Categorii de persoane beneficiare:

a)    persoanele cărora le este stabilit, prin dispoziţie scrisă a primarului, dreptul la un venit minim garantat (ajutor social) acordat în baza Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare;

b)    familiile beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei acordată în baza Legii nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei;

c)    persoane aflate temporar în situaţii critice de viaţă, respectiv victime ale calamităţilor, persoane dependente şi în alte situaţii asemănătoare stabilite prin anchetele sociale şi care se află în situaţii deosebite de vulnerabilitate. Situaţia temporară de vulnerabilitate va fi justificată de autorităţile publice cu atribuţii în domeniul respectiv. Acordarea de sprijin persoanelor aflate temporar în situaţii critice de viaţă se va realiza numai în cazul în care există stocuri de produse după epuizarea distribuirii pentru categoriile anterioare acesteia, prevăzute la lit. a) şi b).

Pachetele de produse POAD se ridică personal de către beneficiari, în baza prezentării actului de identitate valabil, verificării identităţii persoanei pe listă şi a semnării de primire pentru produsele respective”, se arată într-un comunicat de presă al Primăriei.

 

 


 

Sursa: ARQ

Pentru articolul complet și alte comentarii
vizitați ARQ
fashiondays.ro
Ai aflat ceva interesat?
Trimite-ne imagini /video surprinse de tine