Stire 15.07.2020 ⋅ 0 comentarii
Primăria Municipiului Arad, prin Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor, reaminteşte cetăţenilor că în perioada stării de alertă, în contextul actualei pandemii, pentru evitarea răspândirii virusului SARS COV-2 şi prevenirii îmbolnăvirilor datorate acestui virus, depunerea cererilor pentru obţinerea cărţii de identitate se face exclusiv online.
Cei interesaţi nu trebuie decât să acceseze site-ul evp-arad.ro, secţiunea programări online de unde vor putea alege în funcţie de locurile disponibile, data şi intervalul orar la care se pot prezenta la Serviciul de Evidenţă a Persoanei Arad, Calea Aurel Vlaicu, nr. 225-235 – Galleria Mall.
Serviciul de Evidenţă a Persoanei face apel la cetăţeni să se prezinte la ghişeu cu toate actele indicate pe site, în momentul în care programarea le este confirmată.
De asemenea, Serviciul de Evidenţă a Persoanei adresează cetăţenilor rugămintea ... vezi mai mult
Sursa: Glasul Cetății